Intrebari Frecvente
Cum aflu daca produsul comandat a ajuns in Showroom?
98% dintre produsele afisate pe site se afla in stocul nostru. Depozitul se afla in aceeasi locatie cu punctul de ridicare al produselor. Toate produsele comandate pentru a fi ridicate se afla deja in punctul de ridicare. Te sfatuim insa sa astepti confirmarea comenzii din partea unui consultant de vanzari Radical Solutions inainte sa vii la sediu sa ridici comanda.
Am inregistrat o comanda insa intre timp m-am razgandit si vreau sa o anulez. Cum pot face asta?
Daca te-ai inregistrat pe site inainte sa plasezi comanda, poti vedea toate comenzile plasate in “Istoric Comenzi” din panel-ul “Contul Meu” . Tot in acelasi panel, gasesti si “ Vizualizare Mesaje”. Alege comanda pe care doresti sa o anulezi si trimite-ne un mesaj de anulare prin formularul din pagina. Daca doresti ca procedura sa se desfasoare indata, te rugam sa ne contactezi telefonic la nr 0739 795 800.
Am inregistrat o comanda insa doresc sa schimb unul sau mai multe produse. Cum procedez?
Daca ai ales gresit un produs si comanda inca nu a plecat catre tine, poti modifica comanda. In pagina “ Contul Meu” gasesti “ Vizualizare Mesaje”. Folosind formularul de contact din acea pagina, alege comanda pe care doresti sa o modifici si specifica in campul de mesaje , produsele pe care doresti sa le inlocuiesti / elimini. Daca doresti ca procedura sa se desfasoare indata, te rugam sa ne contactezi telefonic la nr 0739 795 800 .
Am cerut anularea / modificarea comenzii. De ce nu imi apare in “Istoric Comenzi” modificarea?
Programul nostru este de Luni pana Vineri intre 9:30 – 18:00. Modificarea sau anularea comenzilor poate dura pana la 5 ore in timpul orelor de program. Asteapta ca unul dintre colegii nostrii sa proceseze cererea ta. Daca doresti sa urgentezi procedura, te rugam sa ne contactezi telefonic la nr 0739 795 800 *
Cand se livreaza componentele Laptop pe care le-am comandat?
Livrarea produselor dureaza in medie intre 24 si 48 ore. In perioada Black Friday si mai ales a Sarbatorilor de Iarna pot exista insa intarzieri de pana la 72 sau chiar 96 ore. Comenzile plasate pana la ora 15:00 in ziua in curs, vor fi expediate in ziua respectiva. Comenzile plasate dupa ora 15 se vor expedia in ziua lucratoare urmatoare. Poti verifica statusul comenzii tale folosind numarul de transport AWB primit dupa expedierea comenzii.
Comenzile expediate prin Fan Courier pot fi verificate aici : https://www.fancourier.ro/en/awb-tracking/
Comenzile expediate prin GLS pot fi verificate aici : https://gls-group.eu/RO/ro/urmarire-colet
Comenzile expediate prin Urgent-Cargus pot fi verificate aici : https://app.urgentcargus.ro/Private/Tracking.aspx
Trebuie sa stii ca dupa ce coletul apare ca “Preluat” de curier, livrarea la timp intra in responsabilitatea firmelor de curierat. De aceea te sfatuim sa iei legatura cu ei daca ai probleme cu livrarea, nu cu personalul de support client Radical Solutions.
Fan Courier: 021 9336*
GLS: 026 9501900*
Urgent-Cargus: 021 9330*
Nu sunt multumit de produsul pe care l-am primit. Cum pot sa-l returnez?
Daca produsul comandat nu se ridica la asteptarile tale, procedura de retur este una simpla. Verifica cu atentie pasii din aceasta pagina -> Formular de retur. Produsul pe care l-am primit nu se potriveste / Produsul primit nu este acelasi cu cel comandat / Produsul este deteriorat. Ce pot face ? Fa cateva poze produsului din care sa reiasa ca nu este acelasi cu cel de care aveai nevoie. Daca produsul este deteriorat, te rugam sa ai in centrul imaginii partea defecta a produsului. Trimite pozele pe office@radicalsolutions.ro si unul dintre consultantii nostrii te va contacta pentru a schimba / returna produsul.