CONDITII GENERALE
PROCESAREA COMENZILOR
Comenzile sunt procesate in ordinea in care vin cu urmatoarea prioritizare:
Au intaietate comenzile plasate prin formularul de comanda direct pe site (on-line), apoi cele primite pe e-mail, comenzile telefonice se porceseaza ultimele.
Dupa trimiterea comenzilor veti primi pe adresa de e-mail un mesaj automat cu datele comenzii.
Comenzile primite pana la ora 16 sunt procesate in aceasi zi.
LIVRARE
Produsele existente in stoc vor fi expediate pe cat posibil in ziua in care au fost comandate daca sunt confirmate pana la ora 16, cu livrarea a doua zi.
Comenzile plasate si/sau confirmate dupa ora 16 vor si expediate a doua zi.
Deoarece dorim ca produsele comandate de dumneavoastra sa ajunga la destinatie in deplina siguranta si in cel mai scurt timp posibil avem incheiate contracte cu mai multe firme de curierat rapid.
Astfel coletul va ajunge la adresa indicata in 24-48 ore lucratoare (exclus sambata/duminica/sarbatorile legale) in orase, si 3-5 zile lucratoare in rest (sate,comune,localitati izolate)
Timpul de livrare depinde in principal de firma de curierat rapid, nu suntem responsabili de eventualele intarzieri aparute din cauza firmei de livrare.
Taxa de livrare include rambursul si este inclusa in factura.
Nu expediem comenzi in zilele nelucratoare (sambata, duminca si sarbatorile legale).
Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea coletului la primire si de a solicita intocmirea unui proces verbal de fata cu agentul de livrare in cazul in care observa orice neregula cu acesta (indoituri, crapaturi, urme de deschidere). In cazul in care cumparatorul a preluat un colet al carui continut este deteriorat din cauza transportului necorespunzator, nesesizand acest lucru curierului si fara intocmirea procesul verbal constatator, despagubirea nu este posibila. De ce? Pentru ca in acest caz curierul poate spune ca acel colet a ajuns in stare buna si l-ati deteriorat dvs. dupa primire.
Nu semnati si nu primiti nici un colet care este deteriorat, daca il primiti va asumati riscul sa primiti un produs nefunctional, fara posibilitate de retur.
MODALITATEA DE PLATA
In numerar la livrare – cea mai des folosita metoda de plata. In momentul in care primiti coletul, platiti curierului care va emite chitanta.
Transfer bancar – dupa confirmarea comenzii veti primi factura proforma cu numarul de cont pentru a efectua plata in avans. Coletul va fi expediat in momentul confirmarii platii.
Atentie! Curierul trebuie sa va elibereze chitanta. Daca aveti nevoie de chitanta nu uitati sa o solicitati curierului. Aceasta chitanta este perfect valabila. Nu avem posibilitatea sa va emitem ulterior o alta chitantă! Toate preturile de pe site sunt finale, contin tva. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.
GARANTIA PRODUSELOR
Garantia tehnica oferita de noi este de 12 luni de la data comercializarii.
Garantia noastra include o perioada de 15 zile multumit sau banii inapoi. Daca produsul achizitionat nu corespunde exigentelor dumneavoastra din punct de vedere tehnic, estetic sau calitativ, acesta se poate returna fara intrebari . Pentru detalii vezi categoria Retururi de mai jos.
Aceasta garantie nu ingradeste dreptul la garantie de conformitate oferit de legea 499/2003 cu completarile de rigoare din oug 34/2014. Cu mentiunea ca majoritatea produsele prezente pe site-ul nostru nu sunt produse de folosinta indelunga, sunt piese de schimb, iar unele au o durata medie de folositna mai mica de doi ani. Din lege:
“ Cap. V-Art. 162. – Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.” Cel mai improrant exemplu aici sunt bateriile/acumulatorii care sunt considerati consumabile, iar garantia de conformitate a acestora este de de 12 luni.
Cap. I Art2. h)durata medie de utilizare – intervalul de timp, stabilit în documente tehnice normative sau declarat de către producător ori convenit între părţi, în cadrul căruia produsele de folosinţă îndelungată trebuie să îşi menţină caracteristicile funcţionale, dacă au fost respectate condiţiile de transport, manipulare, depozitare şi exploatare.”
Daca alegeti sa cumparati o baterie(acumulator) de pe site-ul nostru, sunteti de acord ca bateriile noastre au o durata medie de folosinta de 12 luni, iar aceasta este un acord convenit intre parti.
Lipsa de conformitate depistata la peste 6 luni de la achizitia produsului trebuie demonstrata ca a existat la momentul livrarii produseleor, printr-o expertiza , de catre cumparator. Din lege:
“Cap.V-Art 18. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.”
“Cap. II Art 14. (2) Stabilirea neconformităţii şi a gradului de gravitate a acesteia se face conform prevederilor standardelor naţionale SR ISO 3951/1998 şi ale altor acte normative referitoare la neconformităţi.”
Atentie: ruperea sau deteriorarea sigiliului duce la pierderea garantiei! Daca primiti un produs cu sigiliu deteriorat sau lipsa aveti obligatia sa anuntati in scris, in termen de 48 de ore, completand formularul de retur si sesizari : https://radicalstore.ro/formular-retur unde veti primi un numar de sesizare. Daca acest lucru nu este posibil indiferent de motiv aveti obligatia sa anuntati printr-o scrisoare recomandata la adresa Str. Stiintei Nr.4 Ap.1 Timisoara.
Orice produs returnat trebuie sa fie insotit de copie a facturii de achizitie si a certificatului de garantie. Responsabilitatea pastrarii facturii si a certificatului de garantie cade in sarcina cumparatorului.
In cazul improbabil in care ati primit produsul fara certificat de garantie sau factura aveti obligatia sa anuntati in scris, in termen de 48 de ore, completand formularul de retur si sesizari : https://radicalstore.ro/formular-retur unde veti primi un numar de sesizare. Daca acest lucru nu este posibil indiferent de motiv aveti obligatia sa anuntati printr-o scrisoare recomandata la adresa Str. Stiintei Nr.4 Ap.1 Timisoara. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare si nu vom putea oferi la cerere aceste documente, ele fiind arhivate.
Toate operatiunile de montare a componentelor trebuie efectuate intr-un service specializat si de personal calificat. Ne rezervam dreptul de a solicita documente de la service-ul la care ati efectuat montajul.Daca doriti sa trimiteti un produs in garantie, atunci trebuie prezentate urmatoarele :
-facura si bon/chitanta de la service-ul unde s-a efectuat montajul/testarea produsului
Costul montajul nu cade in responsabilitatea noastra in nici un caz, nici macar in cazul in care piesa cumparata de la noi este defecta.
Bateriile de laptop trebuie montate intr-un service specializat (regula identica cu cea de la bateriile auto) unde sa fie testata calitatea incarcarii. Aceasta verificare tehnica este obligatorie, testarea trebuie efectuata in maxim 15 de zile de la achizitie, ne efectuarea testarii duce la pierderea garantiei .
Clientul este responsabil de si de costul si de integritatea returului produsului, va recomandam ca toate retururile sa fie trimise cu valoare asigurata.
Temei legal oug 34/2014
Art 14/2 :
” Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator…
”
Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru componentele sau produsele care in opinia specialistilor nostri , motivata in scris, prezinta defectiuni sau o functionare necorespunzatoare datorita:
- Manipulare si exploatare neglijenta (socuri mecanice si termice, grad ridicat de praf si umiditate, obiecte straine patrunse in interiorul echipamentului, etc.);
- Interventii neautorizate in interiorul echipamentelor sau nepastrarea intacta a sigiliilor si etichetelor;
- Alimentarea echipamentului la variatii de tensiune si frecventa in afara limitelor admise de producator;
- Defecte datorate utilizarii impreuna cu un alt echipament care nu functioneaza in parametri normali.
- Montarea pieselor de catre personal necalificat.
Perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul de nefuncţionare al produsului, scurs de la data predării acestuia pentru reparare şi până la data repunerii în stare de funcţionare. Prelungirea termenului de garanţie se va comunica in scris consumatorului
Dupa depasirea termenului de 15 zile clientii nu pot retuna produse si primi banii inapoi, in cazul unui prdus defect el se poate doar schimba/repara.
Atentionam faptul ca in cazul abuzurilor (retururilor repetate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea retururilor in plus se poate percepe o taxa de testare de 10% din valoarea produsului.
RETURURI: VALABIL IN PRIMELE 15 ZILE
Toate retururile se supun ordonantei nr. 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare din OUG34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Termenul legal de retragere este de 14 zile, iar noi l-am marit la 15.
Costurile de retur sunt suportate de client indiferent de motiv. Produsul trebuie returnat fie personal, fie prin curier rapid (nu ridicam colete de la posta). Daca doriti sa platim noi curierul, costul returului este de 25 de lei si va va fi oprit din suma returnata.
Temei legal oug 34/2014
Art 14/2 :
” Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator…
”
Va rugam sa manipulati cu grija produsele. Clientul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Art 14/3:
“Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor…”
Toate produsele trebuie montate in service autorizat.
Daca doriti sa returnati dupa ce ati montat piesa atunci trebuie prezentate urmatoarele: facura si bon/chitanta de la service-ul unde s-a efectuat montajul/testarea produsului.
Persoanele juridice care doresc sa returneze produse, indiferent de motiv, trebuie sa plateasca o taxa de retur in valoare de 20% din valoarea produsului. In cazul produselor defecte/incompatibile, daca nu doriti sa platiti taxa de retur atunci puteti cere doar remedierea problemei (reparatie, schimb produs), nu returul. Daca solicitati returul si returnarea banilor atunci sunteti de acord sa platiti taxa de retur.
Alegerea ca si compatibilitate a piesei cade exclusiv in sarcina clientului. Informatiile oferite de noi sunt menite sa ajute clientul dar nu reprezinta o garantie ca aceste piese se potrivesc cu toate variantele si configuratiile de laptopuri vandute sub acest model.
Atentionam faptul ca in cazul abuzurilor (retururilor repetate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea retururilor, in plus se poate percepe o taxa de testare de 10% din valoarea produsului. De asemenea solicitam fisa constatatoare defect care sa contina modeul de tester cu care s-a facut testul si codul de eroare rezultat.
Produsele retrunate fara o sesizare in prealabil sunt taxate cu o taxa de retur egala cu 10% din valoare.
Toate taxele aferente retururilor se cumuleaza.
Toate retururile trebuie trimise fara ramburs. Banii vor fi virati intr-un cont dupa verificarea produsului returnat. Nu vom ridica coletele trimise cu plata ramburs.
Clientul este responsabil de returul in stare buna a produsului, va recomandam ca toate retururile sa fie trimise cu valoare asigurata.
PROMOTII:
Unele promotii, cum ar fi “Transport gratuit” sau “Cumperi produsul si primesti cadou …” pot fi valabile doar pentru comenzile plasate on-line mai mari de 100 de lei.
Daca promotia este valabila doar pentru comenzile on-line, acest lucru va fi specificat vizibil, langa textul ofertei.
Daca doriti ajutor pentru plasarea unei comenzi on-line, nu ezitati sa ne sunati, iar operatorii nostri va vor ajuta in acest sens.
Perioada promotiilor este :
- a) perioada fixa, marcata cu un cronometru, pentru promotiile care expira intr-un timp determinat.
- b) perioada nedeterminata, pentru promotiile care pot expira oricand, fara notificare in prealabil.
Daca doriti sa beneficiati de o promotie, actionati cat mai repde, numai asa va puteti asigura ca nu ratati promotia.
Toate promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.
ALTE CLAUZE
Toate produsele sunt compatibile daca nu este specificat in mod explicit ca fiind originale.
Alegerea ca si compatibilitate a piesei cade exclusiv in sarcina clientului. Informatiile oferite de noi sunt menite sa ajute clientul dar nu reprezinta o garantie ca aceste piese se potrivesc cu toate variantele si configuratiile de laptopuri vandute sub acest model. In cazul in care nu sunteti siguri ca piesa se potriveste cu varianta de sistem de operare,varianta bios, sub versiune de laptop etc., va rugam sa intrebati service-ul in care urmeaza sa o montati.
Termenul de solutionare a solicitarilor pentru persoanele juridice este de 90 de zile. Termenul se calculeaza de primirea tuturor documentelor solicitate sau prezentate ca necesare in acest document.
Pozele au caracter informativ. Pot aparea diferente intre produs si pozele prezentate pe site.
Minorii nu au voie sa foloseseasca produsele vandute de noi, cu atat mai putin produsele care funtioneaza la priza (110v/200v).
Aveti aici un model de cerere de retragere.
Folosirea numelui de brand este doar pentru identificarea produsului.
Telefon Protectia Consumatorului: 021.9551
Pentru orice fel de probleme, ne puteti gasi la numarul de telefon: 0733 152 232
Ne straduim ca toate informatiile prezente sa fie corecte,complete si actualizate, totusi…
Produsele puse la vanzare pe site-ul radicalstore.ro pot fi furnizate direct de partenerii agreati.
Dawn IT nu poate garanta si nu isi asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, neintrerupte si fara erori.Preturile, ofertele, textele, situatia stocului, specificatiile si imaginile pot contine inadvertente si pot fi schimbate fara o notificare prealabila.
COMENTARIILE
Comentariile se aproba automat. Ulterior sunt evaluate de un operator daca pot ramane sau nu.
Peste 99% dintre comentarii raman aprobate .Totusi comentariul dvs. poate sa nu apara din doua motive:
1) eroare tehnica (server/conexiune/browser etc)
2) a fost sters ulterior postarii
Cateva dintre motivele pentru care ar fi putut fi sters ulterior:
– limbaj licentios/ jignitor
– greseli grave de ortografie sau exprimare (caz in care clientii nostri nu ar intelege mesajul)
– sugereaza o solutie tehnica gresita, care poate induce in eroare clientii
– nu contine doar opinii despre calitatea serviciilor/produselor noastre, mai exact:
-contine referiri la concurentii nostri
-contine referiri la pretul produsul ( ex: “scump mai bine nu cumpar!”, “prea ieftin, precis e ceva defect”)
-contine referiri la situatii care nu sunt de interes clientilor nostrii (off topic).
-contine reclamatii referitoare la un produs fara a incerca rezolvarea problemei in prealabil cu noi.
-folosirea literelor mari (echivalentul “strigatului” in lumea virtuala)
Fireste, fiind implicata partea umana pot aparea greseli. Daca ati postat un comentariu si considerati ca v-a fost sters pe nedrept va rugam sa ne contactati la adresa reclamatii@radicalstore.ro
SESIZARI SUGESTII SI RECLAMATII
Pentru a evita timpii morti la telefon sau neintelegerile, sesizarile,sugestiile sau reclamatiile se pot aduce doar in scris la:
office@radicalstore.ro
Va asiguram ca vom raspunde la toate sugestiile sau reclamatiile dumneavoastra!
DESPAGUBIRI
In cazul in care conisderati ca o piesa achizitionata de la noi a produs defecte trebuie sa adresati in scris la office@radicalstore.ro sau prin posta la sediul nostru social, in termen de 5 zile o cerere de despagubire care sa aiba atasata o expertiza tehnica prin care sa se demonstreze acest lucru si valoarea prejudiciului.
Despagubirile în cazul nerespectării nivelurilor de calitate convenite şi a celorlalte clauze contractuale vor fi solutionate in termenul legal.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI PROTEJAREA DATELOR
Sc Dawn IT Srl este inregistrata in “Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal” cu numarul 28308.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice Dawn IT SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.
Datele obtinute de catre Dawn IT S.R.L. vor fi stocate in baze de date iar societatea va lua toate masurile pentru protectia lor impotriva distrugerilor accidentale sau ilegale.
Scopul colectarii datelor este: informarea clientilor privind evolutia si starea comenzii, informarea utilizatorilor privind situatia contului de pe Macbook-store.ro, evaluarea produselor si serviciilor oferite, pentru reclama, marketing si publicitate, statistica.
Astfel, Macbook-store.ro poate notifica utilizatorii privind starea comenzi, ofertele curente si poate trimite felicitari, cupoane sau alte oferte speciale. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa de e-mail pe site-ul Macbook-store.ro poate solicita stergerea acesteia din baza noastra de date. De asemenea, daca utilizatorii nu mai doresc sa primeasca newsletterul macbook-store, se pot dezabona.
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali. Pentru executarea contractului, societatea va transmite datele cu caracter personal culese de la clienti catre firma de curierat care va livra produsele